diumenge, 11 de desembre del 2011

Pataques Braves

Avui pe'l gran clàsic Madrid-Barça, la tapa més clàsica.  A pocs bars no tenen a la carta les típiques braves.
Però a ben pocs les fan tal com toca. Bé jo no sé com toca però sé que no són amb una simple maionesa i quetxup com les serveixen a molts llocs.
Jo he mirat molt sobre l'autèntica salsa, però hi han infinites versions, pitjor que la paella, jo faig la que m'ha ensenyat la meva mestra "la iaia Pepa".
Pot ser no són les autèntiques però us garantitzo que us encantaran.

Ingredients               
- Pataques noves
- Sobresada per untar
- All i oli o maionesa
- Tabasco
- Pebre vermell picant en pols

Procediment
- Tallar les pataques a daus, trencant-les amb el gavinet.
- Fregir-les en abundant oli. Un cop fregides les reservem i les salem.
- Per la salsa; desfer la sobresada a una paella, un cop desfeta li posem el tabasco i el pebre vermell i l'apartem del foc.
- Anem afegint l'all i oli a poc a poc per que no s'ens delligui.
- Possar la salsa per sobre les pataques.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada