dijous, 15 de novembre del 2012

Tomàquets confitats de la Carme Ruscalleda

Fa temps que vaig veure aquesta recepta, i la vaig provar i em va semblar molt pràctica, per quan tens un munt de tomàquets i no saps que fer...
Aquests dies se m'han acumulat dos caixetes de tomàquets de penjar, i es comencen a fer mal bé, així que he buscat la recepta per confitar-los i que perduren.
Els podeu congelar o per posar a les amanides, guisats, de guarnició, per la pasta.....

M'encanten aquests tomàquets i al meu fill encara més!


                                                                          
Ingredients
- Tomàquets de penjar d'Alcalà de Xivert
- Sal i sucre
- Farigola (tomillo)
- Oli d'oliva

Procediment
- Escaldar els tomàquets, on prèviament els hem tret el peçó.
- Els posem en un olla amb aigua bullint i quan torne a arrencar el bull els trèiem.
- Un cop es refreden els pelem i partim per la meitat.
- Posar-los a la safata del forn i els i posem la sal el sucre la farigola i un bon raig d'oli d'oliva.
- Ho enfornem en el forn prèviament calent a 100ªC durant 2 hores - 3 hores.
- Ja teniu uns tomàquets deliciosos per a plats molt diversos.



2 comentaris:

  1. Gisela, tot allò que vingui de la Ruscalleda és per a treure's el barret...
    Nani

    ResponElimina
    Respostes
    1. Totalment d'acord Nani, les seves receptes no fallen mai!

      Elimina