dimecres, 13 de gener del 2016

Cus-cus amb salmó i wok de verdures

Avui per dinar toca cus-cus, als meus fills els agrada tant que en fem quasi un cop per setmana.
Ha estat un invent diferent i m'ha quedat tan bo que el vull compartir.
Amb la inspiració de la cuina del Jamie Oliver, he mesclat tots els ingredients que tenia preparats al wok i hem tingut un plat únic diferent i molt complet.





Ingredients
- Cus-cus
- 1 carabassó
- 1 ceba
- 3 talls de salmó fresc
- Un grapat d'amela torrada
- Salsa de soja

Procediment
- Coure el cus-cus i reservar
- En el wok posem dos gotetes d'oli i torrem els talls de salmó prèviament salats.
- Un cop cuits els retirem i reservem.
- En el mateix wok sense rentar i posem una mica més d'oli i saltegem la ceba i el carabassó, jo la ceba la vaig tallar a juliana i va quedar molt bé, però el carabassó el vaig posar a rodanxes fines però crec que hagués quedat millor a daus per a què la mossegada sigui més sucosa.
- Un cop tenim les verdures cuites, incorporem el cus-cus cuit i el saltegem, i per últim el salmó a daus, que ja li hem tret l'espina i la pell, i un xorret de salsa de soja al gust.
-Al moment de servir ho posem en una safata i per sobre incorporem l'amela picada.



Ingredients



Ingredients 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada