dissabte, 22 d’abril del 2017

Pastís de xocolate, nata i maduixes







I este any per l'aniversari de la meva germana i la meva mare tocava aprofitar de la fruita de temporada, maduixes i que millor que maduixes en nata i xocolate? Pos aqui vos deixo la meva versió  amb pastís, by Gis 100%.


Ingredients per al biscuit
- 3 ous
- 250g de farina
- 230g de sucre
- 250ml de llet semi
- 250 ml d'oli de girasol
- 1 sobre Royal (16g)
- 200g de xocolate fondant

Procediment
- Fondre el xocolate al bany maria
- Mesclar tots els ingredients amb l'ajuda del túrmix
- Possar-ho dins d'un motlle desmoldable, que prèviament hem embadurnat de mantega i farina.
- Enfornar 50min a 180ºC, o fins que el puntxem i esta cuit.
- Un cop fred el partim per la meitat







Ingredients per al farcit
- 400ml de nata per montar 35% mg
- 400g de mascarpone
- 400g de sucre glass
- 500g de maduixes

Procediment
- Montar la nata.
- Batre el mascarpone i el sucre fins que doble el seu volum.
- Barrejar la nata amb el mascarpone suaument per que no es demonte.

Per montar el pastis
- posem a la base la meitat del biscuit
- forrem el motlle amb paper de forn
- partim les maduixes per la meitat i les posem pe'l voltant
- incorporem la nata amb el mascarpone
- posem l'altra meitat del biscuit a sobre i adorneu al gust
- jo per sobre vaig posar el les maduixes que em van sobrar, amb xocolate fos i unes galetes triturades










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada