diumenge, 3 de juny del 2018

Ramon 10 anys - Vainilla amb nocilla


Aquest any volia algún pastís relacionat amb el futbol, vaja amb el barça, i vaig pensar de fer la camiseta que ja feia temps que m'anava pel cap, a més era ideal amb el numero dels seus anys ja que és el numero de la camiseta del seu jugador preferit MESI.

El biscuit vaig utilitzar el de vainilla ja que per la seva consisténcia es el que mes m'agrada per al fondant i el vaig farcir amb buttercream de nocilla, el biscuit mullat amb almíbar i un ganaché de chocolate amb llet que va acabar de mullar el biscuit i apegar el fondant. I com a novetat el tallador nou de bescuits, sembla mentira que de la manera de tallar pot canviar fins i tot el sabor. Llàstima de no tenir foto perqúe semblava un sandwich de nocilla de 6 capes perfectes.

Ingredients per al bescuit
350g de farina
250g de sucre
150g de mantega
3 ous
15g royal
200ml de llet sencera
1,5c petita d'aroma de vainilla

Procediment
- Batre amb l'ajuda de les baretes elèctiruqes la mantequilla i el sucre fins que blanquejen
- Incorporar els ous un a un sense deixar de batre
- Un cop tenim la mescla homogènea incorporem la farina amb el royal que hem tamitzat prèviament i ho intercalem amb la llet que hem barrejat en la vainilla.

Ingredients per el farcit de nocilla 
- 150g de mantega pomada
- 150g de sucre glass
- 3 cullerades soperes de nocilla

Procediment
- Batre la mantega  uns minuts i incorporem el sucre glass, quan el sucre estigui ben integrat incorporem la nocilla i seguim batent fins aconseguir una mescla homogènea

Ingredients per al Ganaché de xocolate amb llet
- 150g de xocolate amb llet per fundir
- 150ml de nata per montar

Procediment
- Calentar en un caso la nata, un cop arrenqui el bull apartem el caso del foc i introduïm el xocolate a trossets petits i anem remenant amb una cullera de fusta fins que estigui tot ben integrat, abans de que es refredi cobrir el pastís per sobre.

EL tema del montatge no és complicat. jo vaig fer dos biscuits rectangulars amb la llanda del forn per tenir una alçada considerable, no m'agraden quan queden tant primets. vaig tallat la part de baix i d'allí vaig fer dos cuadradets que els vaig utilitzar per les manigues, i la resta va ser anar cobrint amb el fondant, va ser prou ràpid, o aqueta va ser la meva sensació









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada