dijous, 3 de novembre del 2011

Galletes decorades

Esta setmana acabo una etapa de la feina i em feia goig portar algo a les meves companyes.
Elles sempre compleixen portant galletes o pastetes, a mi em feia goig fer-les jo.
Com no sóc massa pastissera, i volia assegurar-me de que em surtin bones, vaig fer una recepta que ja tinc per mà: Les pastetes de segí (les podeu trobar a este blog).

La idea era fer-les de gengibre, perquè després de molt de temps de buscar el motlle, del ninotet, l'he aconseguit! encara que no és del tot igual al que jo buscava.... i no em vaig voler arriscar a fer-les de gengibre. Un altre dia que no tingui compromís provaré les de gengibre i si em surten bones ja vos les ensenyaré.


Aquest cop apart de fer-les tradicionalment, amb sucre i canela, les he decorat i he fet unes piruletes per regalar.
Tenia fondant a la nevera de les tortelles. que sapigeu que el fondant ben tancat amb paper de film i boses de plàstic, es conserva fins a 3 mesos a la nevera.
Per tornar-lo a utilitzar, sols cal que el passeu pel microones uns segons i torna adquirir l'elasticitat per poder-lo treballar.

Ingredients i Procediment;
- Per les galletes: Ho podeu trobar a aquest link del nostre blog
- Per el fondant: Ho podeu trobar a aquest link del nostre blog






















- Avui es tracta d'una entrada de manualitats, depent dels motlles que tingeu i de la vostra imaginació!
- Per possar els pals, ho heu de fer quan les galetes estiguin calentes, acabades de sortir del forn.














- Per pegar el fondant a la galleta, vaig utilitzar la cola CMC, la trobareu en aquest blog a la recepta de les tortelles del secret d'Ulldecona.











- Estirem el fondant am l'ajuda d'un corró, i possant una mica de sucre glas sota per que no s'apegui.
- Tallem el fondant amb el mateix motlle que hem fet la galleta.

2 comentaris:

  1. estaven boníssimes!! gràcies! ets una artista!

    ResponElimina
  2. Gràcis! Company/a! Ja vos enlloro, la tornada l'agafaré en més ganes.... No hay mal k por bien no venga!

    ResponElimina