dijous, 22 de febrer del 2018

Ramon 9 anys - Pastís de xocolate i buttercream

El nové cumpleanys!!! Cada any el mleu fill em posa el repte més alt. Este any toca la celebració al club de tenis, ell volia una raqueta de tenis com a pastís, però la raqueta li vam regalar i el pastís va ser així.



Ingredients per al biscuit
- 3 ous
- 250g de farina
- 230g de sucre
- 250ml de llet semi
- 250 ml d'oli de girasol
- 1 sobre Royal (16g)
- 200g de xocolate fondant

Procediment
- Fondre el xocolate al bany maria
- Mesclar tots els ingredients amb l'ajuda del túrmix
- Possar-ho dins d'un motlle desmoldable, que prèviament hem embadurnat de mantega i farina.
- Enfornar 50min a 180ºC, o fins que el puntxem i esta cuit.
- Un cop fred el partim per la meitat
- Aquest cop vaig fer dos mides per a que quedi amb mes altura

Aquest biscuit no fa falta mullar-lo amb almívar ja que quda molt esponjós.






Per la buttercream
-250 g de mantega
- 250g de sucre glasé
- 4 cullerades de llet

Procediment per la buttercream
- En un bol posem la mantega a temperatura ambient amb la llet i tamizem el sucre.
- Amnb l'ajuda d'unes baretes elèctiques començem a batre a velocitat baixa, un cop s'haguin integrat tots els ingredients començem a batre a velocitat maxima sobre uns 5 min.
- La consisténcia a de quedar com un gelat i ha d'agafar volum.
- Podeu utilitzar qualsevol tipus de colorant liquid i/o aroma, jo vaig possar unes gotetes d'aroma de vainilla.







Per al farcit podeu utilitzar qualsevol melmelada jo el vaig farcir amb melmelada de bercoc, ja que es la que s'utilitza per la tarta Sacher, i li dona un toc àcid, i la cobertura de buttercream ja és poru contundent, no li fa falta cap altre tipo de farcit.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada